Zakłady bukmacherskie Fortuna mają brand hero
  • 1
  • 1
17.10.2022

Zakłady bukmacherskie Fortuna mają brand hero

Rozpoczęła się nowa kampania zakładów bukmacherskich „Fortuna sprzyja tym, którzy grają” z nową brand hero marki. Bogini Fortuny znudzona boskim życiem postanawia zejść na ziemię, być bliżej ludzi i poczuć z nimi emocje, które przeżywają przy okazji oglądania wydarzeń sportowych.

Nowa brand hero marki będzie spajała wszystkie kanały komunikacji. Kampania zakłada 30- i 15-sekundowe spoty wizerunkowe i sponsoringowe w telewizji i digitalu. W ramach platformy planowane są także działania digitalowe, socialmediowe i eventowe.

– Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt za tę samą cenę. Komunikacja marketingowa pozostaje tu jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept z postacią Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych.

Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku, podczas największych wydarzeń – mówi Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Spoty w reżyserii Jakuba Michalczuka, ze zdjęciami Michała Englerta wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio. Za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę odpowiada Punchline Agency.

  • 1
Zakłady bukmacherskie Fortuna z Boginią Fortuny

Zakłady bukmacherskie Fortuna z Boginią Fortuny

16 października 2022

14 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022 Aktualizacja:

„Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Badanie zdrowia psychicznego wśród młodych i kampania edukacyjna

10 października, w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowane są największe w Polsce badania zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Będą one realizowane wspólnie z Fundacją Dbam o Mój Z@sięg. Planowane są też działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok.