„Pełnosprawni w miłości” – kampania społeczna uświadamia potrzeby intymne i rodzicielskie osób niepełnosprawnych
  • 4
  • 7
26.12.2021

„Pełnosprawni w miłości” – kampania społeczna uświadamia potrzeby intymne i rodzicielskie osób niepełnosprawnych

Niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia, jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo. Taki jest główny przekaz kampanii społecznej Fundacji Avalon, pod hasłem „Pełnosprawni w miłości”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 grudnia 2021

22 grudnia 2021