1 6 0 0 0 7.10.2022PKO Bank Polski tworzy placówkę w metaverseJeden z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich budynków został przeniesiony na platformę Decentraland. Użytkownicy mogą odwiedzić wirtualną PKO Rotundę, w której udostępniona została wystawa polskiej sztuki współczesnej.
1 1 0 0 0 6.10.2022WhitePress przejął SenutoWhitePress ogłasza połączenie sił z platformą SEO Senuto. Oznaczać to ma dla przejmowanej platformy szybką ekspansję i rozwój na zagranicznych rynkach.
0 1 0 0 0 6.10.2022Alivia wspiera miesiąc świadomości raka piersi za pomocą digital OOHW największych miastach Onkofundacja Alivia emituje 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej. Treści edukacyjne skierowane są do kobiet.
1 5 0 0 0 6.10.2022Thierry Henry i Marcus Rashford grają w Lego PiłkarzykiGrupa Lego promuje się w kontekście mundialu zestawem Lego Ideas „Stół do piłkarzyków”. Pierwszymi, którzy przetestowali produkt, byli legendarny zdobywca pucharu świata, Thierry Henry oraz gwiazda Manchesteru United i reprezentacji Anglii, Marcus Rashford.
0 6 0 0 0 6.10.2022Red Bull Unlocked – pierwsza impreza tego globalnego formatu w PolsceAmsterdam, Paryż, Tokio, Stambuł, Melbourne, a teraz również Warszawa. Dołączyła ona do czternastu miast świata, w których odbyło się wydarzenie Red Bull Unlocked. Impreza odbywała się 23 i 24 września w dziewięciu klubach i barach stolicy zgromadzonych pod jednym dachem.
0 1 0 0 0 6.10.2022Venus i Serena Williams ambasadorkami start-upu SharesSiostry Williams zostały udziałowcami oraz ambasadorkami Shares, start-upu inwestycyjnego z platformą społecznościową. Wspierają misję platformy polegającą na uspołecznieniu inwestycji i edukacji finansowej – w szczególności wśród kobiet. Start-up, który w Wielkiej Brytanii zgromadził ponad 150 tys. użytkowników, wchodzi do Polski w IV kwartale 2022 r.
0 1 0 0 0 6.10.2022Jubileuszowe wideopodcasty marki TchiboW 2022 r. Tchibo obchodzi jubileusz trzydziestu lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideopodcasty dostępne od 3 października.
0 1 0 0 0 6.10.2022Japońska marka GUM powierzyła media relations Tailor Made PRTailor Made PR przejęło zarządzanie relacjami mediowymi dla japońskiej marki GUM (od Gentle Uletic Massage). Oferuje ona produkty do codziennej pielęgnacji jamy ustnej. Agencja ma wypracować dla marki publikacje w mediach lifestyle’owych, kobiecych i parentingowych. Ich efektem ma być poszerzenie świadomości konsumentów w zakresie nowoczesnej pielęgnacji jamy ustnej.
0 1 0 0 0 6.10.2022Santander Bank Polska z zarzutami prezesa UOKiKSantander Bank Polska to pierwszy bank, któremu prezes UOKiK postawił zarzuty za nierozliczanie się z pobranych opłat w przypadku całkowitej wcześniejszej spłaty kredytu hipotecznego. Jeśli spłacasz całkowicie przed terminem kredyt hipoteczny, który wziąłeś po 21 lipca 2017 r., bank powinien rozliczyć proporcjonalnie koszty pobrane w związku z zawarciem umowy.
0 1 0 0 0 6.10.2022Laureaci KTR Hall of Fame 2022. Po raz piąty nagrodzono najbardziej zasłużonych dla branży reklamowejHall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Tytuł przyznaje zarząd Klubu Twórców Reklamy. W tegorocznej edycji otrzymują go Jakub Pietrzak i Przemysław Bogdanowicz. Wręczenie nagrody nastąpi 7 października, podczas Gali KTR/Innovation w Teatrze Nowym w Warszawie.