0 1 0 4.09.2023Drogeria DM rozpoczyna współpracę z influenceramiObecna w Polsce od 2022 r. drogeria DM (Drogerie Markt) chce wzmocnić rozpoznawalność marek własnych i jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów. Po raz pierwszy w naszym kraju zdecydowała się na rozpoczęcie współpracy z influencerami.
0 4 0 4.09.2023Słuchacz podcastów akceptuje treści reklamowe – wskazuje raport Grupy EurozetPodcasty to format, który zwiększa swoją popularność wśród reklamodawców. Wyniki badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022” Grupy Eurozet po raz kolejny pokazały wysoki poziom akceptacji treści reklamowych pojawiających się w seriach podcastowych.
1 2 0 4.09.2023Mały Głód powraca w kampanii DanioCelem kampanii Danio jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów dostępnych w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo od września do grudnia 2023 r.
0 1 0 4.09.20238 tys. zł za projekt logo i księgi znaku Opery LubelskiejOpera Lubelska ogłosiła konkurs na logo i opracowanie księgi znaku. Zgłoszenia przyjmowane są do 13 września. Nagroda główna to 5 tys. zł brutto, a za przygotowanie księgi znaku laureat otrzyma dodatkowe 3 tys. zł.
0 1 0 4.09.2023Inflacja wyhamowuje – Inquiry prezentuje najnowszy raport za II kwartał 2023 r.Ceny cały czas idą w górę – tak nadal uważa większość Polaków. Z miesiąca na miesiąc spada jednak odsetek osób przekonanych o dalszym wzroście cen. Dane z badania Inquiry pokazują, że sytuacja się stabilizuje, szczególnie w porównaniu do ubiegłego roku.
1 1 0 4.09.2023OLX z kampanią promującą przesyłki„Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce” to hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Ma ona budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.
1 1 0 4.09.2023„Nieziemska rozrywka” i bogini internetu – Netia startuje z nową platformą komunikacyjnąRuszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu Netii. W kampanii debiutuje nowa platforma komunikacyjna marki. Oparta jest na postaci bogini internetu, telewizji 4K i rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
1 1 0 4.09.2023Chevrolet w Brazylii pomaga kobietom zdobyć prawo jazdyW Brazylii prawo jazdy jest silnym symbolem niezależności i wolności. Tylko jedna trzecia tych uprawnień należy do kobiet – przyczyną są wysokie koszty uzyskania dokumentu. Chevrolet w swojej kampanii stara się zaradzić problemowi.
1 1 0 1.09.2023Gierki Totalizatora Sportowego z kampanią wizerunkowąSzerokozasięgowa kampania wizerunkowa Gierek Totalizatora Sportowego potrwa przez cały wrzesień br. Jej celem jest wzrost świadomości wśród graczy i zachęta do gry.
1 1 0 31.08.2023„Pomóż dzieciom przejść trudną drogę” – dwujęzyczna kampania zachęca do rodzicielstwa zastępczegoPoznań rozpoczął kampanię „Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Zostań rodzicem zastępczym”. Celem jest zachęcanie mieszkańców, by zostawali rodzicami zastępczymi oraz budowanie świadomości na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.