1 1 0 0 0 21.06.2022Gracze gry „Fortnite” psikali się dezodorantem Old Spice, zamiast do siebie strzelaćNa początku czerwca w kanale znanego streamera „Fortnite” Jacoba odbył się turniej przygotowany we współpracy z Old Spice. Na specjalnie stworzonym serwerze gracze wraz z widzami mogli się popsikać wirtualnym sprayem udającym dezodorant, zamiast do siebie strzelać.
0 1 0 0 0 21.06.2022Działalność proekologiczna ważnym składnikiem wartości najcenniejszych technologicznych marek świata w segmencie B2B. Ranking BrandZ top 100W ciągu ostatniego roku 9 spośród 20 najcenniejszych marek świata w segmencie rozwiązania dla biznesu i technologia (Business Solutions & Technology) poprawiło wyniki pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu. Tak wynika z opublikowanego raportu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022. Lepsza reputacja firm w zakresie wskaźników ESG (środowisko naturalne, społeczeństwo, ład korporacyjny) wywarła duży wpływ na ogólną wartość ich marek.
0 2 0 0 0 21.06.2022Żabka i Żywiec współpracują. Wkrótce spot z Vito BambinoŻabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreację reklamową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.
0 13 0 0 0 21.06.2022Historia Coca-Coli na muralach w całej PolsceTrwa outdoorowa odsłona jubileuszowej kampanii Coca-Coli. W jej ramach powstały murale w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdyni.
0 3 0 0 0 21.06.2022Które banki mają najlepsze biura prasowe? Badanie ARC Rynek i OpiniaSzybkość reakcji, dostępność oraz rzetelna i uczciwa komunikacja – to zdaniem dziennikarzy specjalizujących się w tematyce finansowej najważniejsze cechy dobrego biura prasowego banków. Najlepsze biura prasowe mają: mBank, ING Bank Śląski oraz BNP Paribas Bank Polska – wynika z badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 21.06.2022BrandBuddies z usługami dla twórców internetowych74% Polaków, którzy śledzą przynajmniej jednego influencera, deklaruje podejmowanie za jego namową określonych działań konsumenckich – wynika z raportu agencji badawczej IQS. Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności ma teraz pomagać new media management, czyli nowa jednostka poświęcona twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.
1 2 0 0 0 21.06.2022Cannes Lions 2022: Gong ze złotem, brąz dla VMLY&R i PublicisOgłoszono pierwszych zwycięzców w konkursie reklamowym Cannes Lions International Festival of Creativity. Wśród nich znalazły się trzy kampanie z Polski.
0 6 0 0 0 20.06.2022Coraz mniej aktorów 50+ w reklamach – badanie Biura Reklamy TVPOdsetek osób w wieku 50 lat i więcej występujących w reklamach znalazł się na najniższym poziomie od 2018 r. Osoby dojrzałe pojawiają się zaledwie w 11 proc. reklam telewizyjnych z udziałem aktorów. Najczęściej występują w reklamach usług telekomunikacyjnych.
2 1 0 0 0 20.06.2022„Pożyczka na chwile warte historii” – nowa kampania PKO BP20 czerwca wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego, pod hasłem „Pożyczka na chwile warte historii".
0 1 0 0 0 20.06.2022Grupa Dentsu integruje swoje agencje kreatywne pod brandem Dentsu CreativeGrupa Dentsu integruje swoje agencje kreatywne pod globalnym brandem Dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.