Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie
  • 0
  • 1
16.10.2022

Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie

Netflix uruchomi pakiet subskrypcji z reklamami 3 listopada. Pakiet będzie kosztował 6,99 dol. (w przeliczeniu 34,52 zł) miesięcznie i obejmie 12 krajów – na razie bez Polski.

Opcja reklamowa będzie dostępna także we Francji, Włoszech, w Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Australii, Brazylii, Kanadzie, Japonii, Korei, Meksyku. W ciągu godziny pojawi się od czterech do pięciu minut reklam na godzinę. Dla porównania w Polsce, zgodnie z przepisami, stacje telewizyjne nie mogą nadawać więcej niż 12 minut reklam w ciągu godziny zegarowej.

W Neflixie każdy spot będzie trwał minimum 15 sekund, a maksimum 30 sekund. Bloki pojawią się w przerwach między filmami i w ich trakcie.

Netflix liczy na wzrost liczby subskrybentów przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych

Pakiet reklamowy w cenie 6,99 dol. (w przeliczeniu 34,52 zł) będzie dla użytkowników tańszy od 3 dol. od standardowego, który kosztuje 9,99 dol. W Wielkiej Brytanii cena wyniesie 4,99 funtów.

Jak powiedziała Jeremi Gorman, prezes ds. reklamy Netflixa podczas konferencji prasowej, firma pozyskała już setki reklamodawców. Niemal wyprzedała czas reklamowy na początek po wejściu w życie pakietu. Pozyskała producentów samochodów, firmy FMCG, turystyczne, marki luksusowe i sieci handlowe.

Według nieoficjalnych informacji koszt dotarcia z reklamą do 1000 widzów (CPM) będzie wynosił do 65 dol.

Netflix będzie korzystał z systemu pomiaru Digital Ad Ratings firmy Nielsen dla tych reklamodawców, którzy chcą dotrzeć z przekazem do konsumentów w Stanach Zjednoczonych. Zostanie on udostępniony w 2023 r.

Technologię do wyświetlania i rozliczania reklam zapewnia Netflixowi partnerstwo z Microsoftem.

  • 1
Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie

Netflix ogłosił szczegóły pakietu reklamowego – start w listopadzie

16 października 2022

14 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022 Aktualizacja:

„Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Badanie zdrowia psychicznego wśród młodych i kampania edukacyjna

10 października, w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowane są największe w Polsce badania zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Będą one realizowane wspólnie z Fundacją Dbam o Mój Z@sięg. Planowane są też działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Polacy rezygnują z dóbr luksusowych. Wyniki badania konsumentów e-commerce

Zwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych w największym stopniu rezygnują z zakupu dóbr luksusowych, jak np. biżuteria, zegarki czy sprzęty elektroniczne. To wniosek z badania konsumenckiego „Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”, przeprowadzonego przez analityków DHL Parcel.