Twórcy profilu Life on Wheelz bohaterami kampanii marki Durex - Marketing przy Kawie
Twórcy profilu Life on Wheelz bohaterami kampanii marki Durex
  • 0
  • 1
28.01.2022

Twórcy profilu Life on Wheelz bohaterami kampanii marki Durex

Wojciech Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, czyli twórcy profilu Life on Wheelz, zostali bohaterami kampanii „Kochaj tak, jak lubisz” marki Durex. Przełamują stereotypy na temat seksu osób z niepełnosprawnością.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 stycznia 2022