Billboard 3D Nike w Tokio z okazji Air Max Day
  • 1
  • 1
22.03.2022

Billboard 3D Nike w Tokio z okazji Air Max Day

W tokijskiej dzielnicy Shinjuku marka Nike zaprezentowała billboard 3D. Niestandardowa reklama przypomina o zbliżającym się Air Max Day, który przypada 26 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2022

Polacy poszukują wygody i prostych rozwiązań ułatwiających życie – badanie GfK

Wygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 r. – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii, jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy.