„Jestem artystą!” – kampania, której bohaterami są artyści i artystki z niepełnosprawnością
  • 0
  • 6
16.10.2022

„Jestem artystą!” – kampania, której bohaterami są artyści i artystki z niepełnosprawnością

15 października ruszyła kampania na rzecz inkluzywności w sztuce – „Jestem artystą!”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na artystów i artystki z niepełnosprawnością. Jednak to nie ich niepełnosprawność ma być na pierwszym planie, tylko ich twórcze dokonania. Organizatorem kampanii jest British Council.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022 Aktualizacja:

„Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Badanie zdrowia psychicznego wśród młodych i kampania edukacyjna

10 października, w Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowane są największe w Polsce badania zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Będą one realizowane wspólnie z Fundacją Dbam o Mój Z@sięg. Planowane są też działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Polacy rezygnują z dóbr luksusowych. Wyniki badania konsumentów e-commerce

Zwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych w największym stopniu rezygnują z zakupu dóbr luksusowych, jak np. biżuteria, zegarki czy sprzęty elektroniczne. To wniosek z badania konsumenckiego „Prognozy zakupowe w e-commerce na najbliższe miesiące”, przeprowadzonego przez analityków DHL Parcel.