Mrs. Hardmade i nowa platforma kreatywna piwa
  • 0
  • 7
25.04.2024

Mrs. Hardmade i nowa platforma kreatywna piwa

Marka piwa Hardmade (Kompania Piwowarska) zainaugurowała nową platformę kreatywną. Wprowadza postać Mrs. Hardmade oraz nowe warianty smakowe.

Nowa platforma Hardmade została zaprojektowana tak, aby odpowiadała na oczekiwania współczesnych konsumentów. Stawia na bliskość i humor jako kluczowe elementy skutecznej komunikacji. Kampania obejmuje dwa 15-sekundowe spoty oraz szeroką obecność w mediach cyfrowych, która ma budować pozytywne skojarzenia z marką.

Centralną postacią nowej kampanii piwa jest Mrs. Hardmade. Pokazano ją jako twórczynię i gwarantkę smaku nowych wariantów. Postać ta, mająca być na bieżąco z trendami popkultury, przełamuje schematy jako energiczna i nowoczesna seniorka. Ma to rezonować z wartościami pokoleń Y i Z, które cenią oryginalność i autentyczność.

Portfolio Hardmade zostało również odświeżone wizualnie. Bardziej dynamiczna szata graficzna butelek inspirowana jest estetyką retro i kraftową stylistyką. Kampania promocyjna będzie widoczna zarówno w internecie, jak i telewizji, a także na outdoorze, z planowanymi akcjami samplingowymi w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Przestrzeń. Planowanie i zakup mediów prowadzi agencja Zenith, a nowe opakowania zaprojektowało Prism Studio.

  • 7
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki

Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki

Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki
Mrs. Hardmade – nowa bohaterka marki

25 kwietnia 2024

24 kwietnia 2024