Ciuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowcówCiuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowcówCiuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowcówCiuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowców
Niech logo marki samochodu towarzyszy kierowcy w różnych sytuacjach (kadr ze spotu The M4 x Kith)

Ciuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowców

Ciuszki z logo BMW, whisky od Astona Martina. Nowe drogi dotarcia do kierowców
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jeszcze nigdy europejska branża motoryzacyjna nie miała tak pod górkę, jak obecnie. Nie dość, że Unia przyciska producentów do ściany, wymuszając na nich „wchodzenie w elektryki”, to jeszcze sprzedaż została sparaliżowana przez pandemię. Dodatkowo okazuje się, że aby zdobyć klienta na dłużej, trzeba uciekać się niemalże do marketingowej magii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się