VeloBank z okazji walentynek staje się Love Bankiem
  • 0
  • 1
12.02.2024

VeloBank z okazji walentynek staje się Love Bankiem

Kampania produktowa VeloBanku zachęca do doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani.

Kampania, zamiast zawężać walentynki tylko do zakochanych, rozszerza je na wszystkich, którzy są dla nas ważni. Aż 1/3 badanych obchodzi ten dzień z przyjaciółmi, dziećmi oraz we własnym towarzystwie. Dlatego VeloBank zamienia Świat Bardziej Velo na Świat Bardziej Love.

Wyniki badania VeloBanku pokazały, że:

  • 56 proc. osób spędzi ten dzień w towarzystwie partnera lub partnerki.
  • Co trzeci badany docenia szersze grono: 13 proc. planuje aktywności z dziećmi, rodzicami, przyjaciółmi, znajomymi czy rodzeństwem.
  • Co piąty ankietowany wybiera czas ze sobą samym.

14 lutego pojawią się dwa produkty:

  • Lokata Walentynkowa „Oszczędzaj na to, co kochasz”, z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku na 3 miesiące. Oferta ważna do 18 lutego br.
  • Ubezpieczenie Start w Życie (wspólnie z ubezpieczycielem Pru) pod walentynkowym hasłem „Rozmowy z miłości o przyszłości”. Pozwala ono gromadzić kapitał na potrzeby i marzenia m.in. dziecka w okresie jego startu w dorosłe życie.

Kampania obejmuje również spot kinowy, w którym zielony logotyp zamieni się na czerwony, a słowo „velo” zastąpi słowo „love”.

W placówkach klienci dostaną kartki walentynkowe. Mogą wręczyć je tym, których doceniają. W kanałach social media pojawią się wyniki badania, które pokazuje, że Polacy już teraz celebrują rozszerzoną wersję święta, a nie tylko zakochanych. Na profilach marki na Instagramie i Facebooku czekać będzie konkurs z możliwością wygrania biletów do kina. Tę samą nagrodę mogą zdobyć pracownicy banku.

– Z okazji walentynek nasz bank staje się LoveBankiem. Zapraszamy wszystkich do świata, gdzie miłości jest po prostu więcej. Rozszerzamy też swoją ofertę o Lokatę Walentynkową i przypominamy o ubezpieczeniu zabezpieczającym przyszłość dzieci „Start w Życie”. Tym samym oficjalnie, choć na krótki czas, zamieniamy Świat Bardziej Velo, który tak lubią nasi klienci, na Świat Bardziej Love. Miłość pozwala w nim doceniać za wszystkie małe i duże rzeczy. Zachęcam też, żeby nie tylko w walentynki, ale jak najczęściej szukać okazji do bycia „bardziej love” – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.

Działania będą prowadzone w kinie, internecie, social mediach, obejmą także placówki własne, kanały kontaktu z klientem oraz PR i komunikację wewnętrzną.

O badaniu:
Przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1045 osób. Kwoty dobrane według reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 26–29 stycznia 2024 r. Metoda: CAWI.

  • 1
VeloBank z okazji walentynek staje się Love Bankiem

VeloBank z okazji walentynek staje się Love Bankiem

12 lutego 2024

11 lutego 2024

9 lutego 2024