Direct to consumer może być pułapką (Adidas) - Marketing przy Kawie
Adidas chce uniknąć pułapki nadmiernej koncentracji na direct to consumer
  • 0
  • 1
12.02.2024

Adidas chce uniknąć pułapki nadmiernej koncentracji na direct to consumer

Z czego wynika niebezpieczeństwo nadmiernej koncentracji marek na sprzedaży direct to consumer (DTC)? „Z tego, że marki stają się zanadto skupione na sobie i lekceważą doświadczenia detalistów” – powiedział Bjorn Gulden, CEO Adidasa na spotkaniu z inwestorami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2024

11 lutego 2024

9 lutego 2024