Dowcip pojawia się w reklamie, bo jest skuteczny, a konsumenci chcą być rozbawiani. Nie jest jednak stosowany tak często, jak jeszcze dekadę temu. Nie do końca wiadomo, dlaczego tak się dzieje. Wyraźnie jednak widać to np. w kategorii produktów erotycznych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ewolucyjnie nasz gatunek lubi rzeczy, które redukują nadmiar stresu i budują więzi z innymi. Od chemicznych, jak alkohol czy narkotyki, po społeczne, jak taniec czy właśnie wspólny śmiech. Zdarza się, że przybiera to formę skrajną.
W latach 60. w Tanzanii zanotowano dziwną zbiorową histerię. Trzy uczennice miejscowej szkoły zaczęły zanosić się histerycznym śmiechem, którym „zarażały” kolejnych uczniów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.