0 1 0 0 0 24.11.2022Polacy coraz bardziej pesymistyczni. Radar Konsumencki firmy ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatniego miesiąca o 11 punktów procentowych (do 43%) wzrósł odsetek Polaków, którzy pesymistycznie patrzą w przyszłość. Więcej badanych deklaruje, że obecnie żyje im się gorzej niż jeszcze rok temu (56%), więcej też (29% – wzrost o 6 p.p.) obawia się utraty pracy. Tak wynika z najnowszego Radaru Konsumenckiego ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 24.11.2022PBC publikuje pierwszy kwartalny raport rozpowszechniania tytułów prasowych z podziałem na kategorie tematyczneMożliwość dotarcia do szczegółowo sprecyzowanych grup celowych to jeden z największych atutów prasy. Kategorie w najnowszym raporcie rozpowszechniania tytułów zostały wypracowane przez PBC wspólnie z wydawcami prasy. Wprowadza to na rynek nowy i uporządkowany standard.
0 2 0 0 0 24.11.2022Lidl Polska podsumowuje akcję „Szkoły pełne talentów”. Szkoły zdobyły 26 mln TalenciakówEfekty akcji Lidla wyrażone w liczbach są następujące: 10,5 tys. zaangażowanych szkół, 26 mln przekazanych im Talenciaków, czyli voucherów, które klienci mogli otrzymywać w sklepach i przekazywać wybranym szkołom. Szkoły mogły przeznaczyć vouchery na dodatkowe pomoce naukowe, sprzęt sportowy i informatyczny czy akcesoria do pracy kreatywnej.
0 5 0 0 0 24.11.2022Wednesday przejęła Charlotte w ramach promocji nowego serialu NetflixaOd 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce aktywacja promująca serial Netflixa „Wednesday”.
0 1 0 0 0 24.11.2022Zwycięzcy YouTube Works Awards 202223 listopada odbyła się gala konkursu YouTube Works Awards 2022. To konkurs mający pokazać, jak kreatywne i zarazem efektywne mogą być kampanie reklamowe na YouTube.
1 3 0 0 0 24.11.2022Lotteria Świąteczna Totalizatora Sportowego i jej kampania reklamowaKampania świąteczna promuje wszystkie produkty z portfolio Totalizatora, ze szczególnym uwzględnieniem Lotto oraz Lotto Plus oraz innego produktu o łącznej wartości minimum 6 zł.
0 1 0 0 0 24.11.2022Snapchat oferuje soczewki AR upodabniające do bohaterów drugiej części „Avatara”Snapchat i Disney współpracują przy okazji premiery drugiej części filmu „Avatar”. Pierwsza z firm pracuje nad nietypowymi soczewkami rozszerzonej rzeczywistości (AR). Upodabniają one użytkowników do rdzennych mieszkańców Pandory – Na’vi.
0 4 0 0 0 24.11.2022Direct mail skłania nas do zakupów – badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy lubią i cenią reklamy w formie drukowanej na papierze. Direct mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, przykuwają uwagę i skłaniają do działania. Takie wyniki przynosi tegoroczna edycja cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”.
1 1 0 0 0 23.11.2022Shopee z kampanią Black Friday i atrakcjami na mundial. Nadal na melodię kankana…Shopee rozpoczyna kampanię, której finałem będą obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday. Promocje obejmą produkty z kategorii elektroniki, mody, a także artykuły FMCG.
1 1 0 0 0 23.11.2022ING w kampanii kładzie nacisk na „Strefę bezpieczeństwa” – zabezpieczenia w aplikacji Moje INGW nowej kampanii ING Bank Śląski promuje dodatkowe zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa" w aplikacji Moje ING. Zachęca odbiorców, by „robili swoje” bezpieczniej.