Uber Eats zażartował z alergii - Marketing przy Kawie
Uber Eats krytykowany za scenę żartu z alergii w reklamie na Super Bowl
  • 1
  • 1
11.02.2024

Uber Eats krytykowany za scenę żartu z alergii w reklamie na Super Bowl

Reklama Uber Eats przygotowana na Super Bowl zawierała żartobliwą scenę, w której mężczyzna z alergią na orzeszki ziemne je masło orzechowe. Na markę spadła fala krytyki. Oburzenie wyraziła organizacja działająca na rzecz alergików.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2024

8 lutego 2024