Unimil promuje „Dłuższe połączenie” w Jakdojadę - Marketing przy Kawie
„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw Unimil
  • 0
  • 2
9.02.2024

„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw Unimil

Ruszyła walentynkowa kampania „Dłuższe połączenie”. Promuje prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w aplikacji mobilnej Jakdojade.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2024

8 lutego 2024