„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw Unimil
  • 0
  • 2
9.02.2024

„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw Unimil

Ruszyła walentynkowa kampania „Dłuższe połączenie”. Promuje prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w aplikacji mobilnej Jakdojade.

Aplikacja Jakdojade – planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową – pozwala na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego. Kampania „Dłuższe połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę. Marka promuje wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy (pomagającej kontrolować moment wytrysku i wydłużać czas podniecenia seksualnego u mężczyzn) prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

Działania obejmują m.in.:

  • pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży,
  • spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika.

Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu (w sieci Rossmann).

Kampania potrwa do 14 lutego. Za stworzenie idei kreatywnej, realizację kampanii we współpracy z Jakdojadę (Ringier Axel Springer) oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.

  • 2
Jakdojade w kampanii prezerwatyw Unimil

Jakdojade w kampanii prezerwatyw Unimil

Jakdojade w kampanii prezerwatyw Unimil

9 lutego 2024

8 lutego 2024