Agencja VML obroniła budżet BP w social media
  • 0
  • 1
12.02.2024

Agencja VML obroniła budżet BP w social media

Przetarg na obsługę social media marki BP wygrała agencja VML, przedłużając dotychczasową współpracę o kolejne dwa lata.

Agencja VML opracuje strategię social media opartą na założeniach biznesowych klienta. Następnie wdroży ją i wyprodukuje wszystkie materiały na platformy Facebook i Instagram. Zajmie się również moderacją i zarządzaniem kryzysowym oraz rekomendowaniem współprac influencerskich.

– Bardzo się cieszymy, że podczas dotychczasowej partnerskiej współpracy z BP udało nam się zbudować wzajemne zaufanie. Dowodem tego są kolejne wyzwania, jakie staną przed nami w ramach realizacji założonej strategii. Optymalnie wykorzystujemy kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w zaktualizowanej strukturze VML Poland, opartej na multidyscyplinarnych zespołach Tribes. Dlatego jestem przekonana, że będzie to owocna współpraca – mówi Katarzyna Tomalska, managing partner, VML.

VML obsługuje BP także w obszarze ATL.

  • 1
Agencja VML obroniła budżet BP w social media

Agencja VML obroniła budżet BP w social media

11 lutego 2024

9 lutego 2024