TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”
  • 0
  • 3
9.06.2021

TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”

TikTok, aby wspierać życzliwość na platformie, rusza z globalną kampanią „Create Kindness”. Chce inspirować użytkowników do bycia życzliwymi, a tym samym zaznaczyć, że jest platformą, na której każdy może czuć się bezpiecznie. Robi to poprzez serię filmów animowanych, które przygotowali znani twórcy platformy, a także hashtag challenge,

W ramach zaangażowania w promowanie życzliwości online TikTok uruchomił na koncie @TikTokTips animowaną serię wideo. Opowiada ona prawdziwe i osobiste historie sześciu twórców, których odmienne style animacji uzupełniają ich różnorodne doświadczenia. W filmach twórcy:

  • przedstawiają perspektywy przeciwdziałania zastraszaniu,
  • pokazują niezamierzony wpływ, jaki może mieć to szkodliwe zachowanie,
  • przypominają, dlaczego tak ważne jest, aby mu zapobiegać.

W „Zablokuj prześladowców” @milkymichii ujawnia, jak radzi sobie z niemiłymi duetami. W introspekcyjnym „Dlaczego chcesz…” @recokh wyjaśnia, jak jego niepewność kryje się za pragnieniem bycia niemiłym dla innych i jak radzić sobie z tymi uczuciami. W „Komentarze, których chcę się trzymać” @kellyemmrich dzieli się tym, jak przezwyciężyć negatywne komentarze, skupiając się na społecznościach, które są życzliwe.

W „Zostaw to za sobą” @amyrightmeow radzi, jak poradzić sobie z ludźmi celowo przeinaczającymi publikowane przez nich treści. W „Potędze słów” @rosie.gif pokazuje wpływ, jaki mogą mieć mikroagresje i zachęca ludzi do zastanowienia się, zanim opublikują post. Z kolei w „Czego nie widzimy” @king.science zachęca ludzi do traktowania siebie nawzajem z troską i empatią.

Używając swoich charakterystycznych stylów animacji i głosów oraz ujawniając się na końcu filmów, twórcy ci przekazują przesłanie: za każdym kontem kryje się prawdziwa osoba, która zasługuje na życzliwość i szacunek.

Oprócz filmów wideo TikTok przygotował hashtag challenge. Użytkownicy będą dzielić się wzruszającymi momentami i komentarzami, które inspirują do szerzenia życzliwości. Poprzez tę kampanię platforma chce zachęcać globalną społeczność do wybierania, celebrowania i tworzenia dobra oraz bycia życzliwym każdego dnia.

  • 3
TikTok zachęca do życzliwości na platformie

TikTok zachęca do życzliwości na platformie

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.