TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”
  • 0
  • 3
9.06.2021

TikTok zachęca do życzliwości na platformie. Ruszyła globalna kampania „Create Kindness”

TikTok, aby wspierać życzliwość na platformie, rusza z globalną kampanią „Create Kindness”. Chce inspirować użytkowników do bycia życzliwymi, a tym samym zaznaczyć, że jest platformą, na której każdy może czuć się bezpiecznie. Robi to poprzez serię filmów animowanych, które przygotowali znani twórcy platformy, a także hashtag challenge,

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.