Agencja Bazgroł przechodzi rebranding i zmienia nazwę na Buzzgrow
  • 0
  • 1
9.06.2021

Agencja Bazgroł przechodzi rebranding i zmienia nazwę na Buzzgrow

PZL przeprowadza rebranding spółki córki – agencji Bazgroł. Od początku czerwca firma kontynuuje działalność pod nazwą Buzzgrow, jednocześnie odświeżając i poszerzając zakres usług.

Rebranding, ale dość sprytny: bez zmiany nazwy, bo jak ktoś powie na głos starą i nową, to usłyszy dokładnie to samo. Taki ukryty żarcik. Ale nie będziemy żartować, jeśli chodzi o zaangażowanie i pracę firmy, tak jak zresztą dotąd nie żartowaliśmy. Postaramy się tylko, żeby nowe, znacznie bardziej ekspansywne w wyrazie logo towarzyszyło wyraźnemu zwiększeniu rozgłosu na temat naszych klientów i tego, co dla nich robimy – mówi Kot Przybora, współwłaściciel agencji Buzzgrow oraz współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji PZL.

Bazgroł powstał w 2016 r. jako nowa spółka w rodzinie PZL zajmująca się komunikacją w kanałach digitalowych, z głównym naciskiem na:

  • strategię i projekty content marketingowe,
  • akcje typu native advertising,
  • aktywacje z influencerami.

Od samego początku Bazgroł budował pozycję na bazie swoich indywidualnych kompetencji w komunikacji online, dodatkowo wykorzystując potencjał kreatywny agencji PZL. Przez kilka lat zrealizował wiele tego typu projektów, sukcesywnie budując portfolio. Obecnie jako Buzzgrow postawił na poszerzenie zakresu usług oraz odświeżenie identyfikacji.

W agencji Buzzgrow realizujemy projekty od najmniejszych po najbardziej rozbudowane, ale zawsze staramy się podchodzić do nich nieszablonowo i z wyjątkową dbałością o jakość każdego z nich. Do współpracy z klientami Buzzgrowa podchodzimy podobnie jak przez ponad 20 lat w PZL: musi być wyjątkowo, wyróżnialnie i efektywnie.

Łączy nas z PZL ta sama szkoła wyobraźni, rozbudzania emocji, jakości w myśleniu strategicznym i kreatywnym aż po realizację. Jednocześnie, chcąc bardziej kompleksowo realizować projekty dla naszych klientów, dobraliśmy sobie wyjątkowych ekspertów i partnerów, we współpracy z którymi będziemy w stanie zrealizować wielowymiarowe projekty digitalowe – mówi Michał Nadgrodkiewicz, współwłaściciel i partner zarządzający agencji Buzzgrow.

  • 1
Bazgroł przechodzi rebranding i zmienia nazwę na Buzzgrow

Bazgroł przechodzi rebranding i zmienia nazwę na Buzzgrow

9 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purpose

Od marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.