Wkraczamy w erę cynizmu – pokazuje raport „Meaningful Brands 2021” Havasu
  • 1
  • 4
8.06.2021

Wkraczamy w erę cynizmu – pokazuje raport „Meaningful Brands 2021” Havasu

Tegoroczna odsłona badania „Meaningful Brands” Havasu wykazała wysoki poziom cynizmu wśród konsumentów. Zdaniem badanych mniej niż połowa marek (47%) jest godna zaufania, a 75% brandów można by łatwo zastąpić. 71% badanych nie wierzy, że marki dotrzymają obietnic. Pomimo tego 73% desperacko szuka takich, które dokonają znaczących zmian dla dobra społeczeństwa i planety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50882 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu – pokazują wyniki badania

Z badania „Obywatele europejscy a własność intelektualna” przeprowadzonego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wynika, że konsumenci nadal mają trudności z rozróżnieniem towarów oryginalnych i podrobionych. 10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu. 6,8% towarów importowanych do UE – o wartości 121 mld euro – to towary podrobione.

7 czerwca 2021

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2021

Co trzeci Polak zalicza siebie do klasy średniej

Co trzeci Polak (35%) zalicza siebie do klasy średniej. 36% badanych uważa, że do klasy średniej należą Polacy, którzy zarabiają miesięcznie na rękę między 4 a 6 tys. zł. Większość (65%) uważa, że państwo powinno dążyć do takiego rozwoju gospodarki, żeby ludzie się bogacili dzięki swojej pracy, ale prawie co trzeci Polak (30%) jest zdania, że wszyscy powinni zarabiać na podobnym, średnim poziomie. Zdecydowana większość badanych (74%) spodziewa się działań unikowych ze strony przedsiębiorców lub przenoszenia kosztów na konsumentów po zapowiedziach ogłoszonych w „Nowym ładzie” – wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl.