Wykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case studyWykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case studyWykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case studyWykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case study
Tak powstawała kampania z wykorzystaniem podcastów, skierowana do przedsiębiorców (fot. Pixabay)

Wykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case study

Wykorzystanie podcastów w kampanii Alior Banku. Case study
Piotr Stasiak

Piotr Stasiak

-

managing partner, członek zarządu, Agencja Bazgroł

Piotr Stasiak

Piotr Stasiak

managing partner, członek zarządu
Agencja Bazgroł

Przez ponad 20 lat pracował jako dziennikarz i menedżer mediów. Był związany z Grupą Onet-RASP, gdzie kierował m.in. serwisem Newsweek.pl, ofertą Newsweek Plus i platformą Onet Autorzy. Również członek zarządu fundacji i współzałożyciel miesięcznika „Pismo. Magazyn Opinii”.

Jak skutecznie pracować z czołowymi twórcami podcastów? Dla reklamy to teren wciąż mało poznany, ale i pociągający. Sporo na jego temat nauczyli się twórcy kampanii Alior Banku, wykorzystującej podcasty skierowane do środowiska przedsiębiorców. Działania przygotowały agencje: PZL (na co dzień obsługująca ten bank) oraz Bazgroł (spółka córka wyspecjalizowana w komunikacji digital oraz content i influencer marketingu).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się