Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?
Czy już masz prawo mówić, że robiąc biznes, pomagasz środowisku? (fot. Pixabay)

Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?

Green marketing czy greenwashing – kiedy marka może mówić, że jest eko? I jak powinna to robić?
Karol Schwann

Karol Schwann

-

senior content specialist, Zapakuj.to

Karol Schwann

Karol Schwann

senior content specialist
Zapakuj.to

Pisze od zawsze. Najpierw robił to jako dziennikarz, potem jako PR-owiec, a teraz jako człowiek od contentu.

Im większa wrażliwość ekologiczna konsumentów, tym większa pokusa dla firm, aby sięgać po zielony marketing. Jak grać w zielone, aby wszyscy na tym zyskali?

Kwestie środowiskowe stają się coraz istotniejsze przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Przeprowadzono już sporo badań, które to potwierdziły. Warto jednak powrócić do innej kwestii. Jak powinna wyglądać komunikacja marek na tematy ekologiczne? Jak marki powinny podchodzić do angażowania się na rzecz środowiska? Green marketing czy greenwashing – jak wypada nazwać to, co uprawiają niektóre z nich?
Działania proekologiczne a ekościemnianie
Aktualnie wszyscy chcą być eko (nad tym, czy to w ogóle coś znaczy, zastanowimy się w dalszej części tekstu).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się