0 4 0 3.06.2022Dyrektor e-Commerce Roku 2022 – nagrodzeni w konkursiePo raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych oraz 3 zespołowych. Grand Prix konkursu otrzymał Wojciech Tomaszewski za dekadę rozwijania marki Answear w Polsce i kilkunastu krajach Europy.
0 2 0 3.06.2022Powstała strefa Stranger Things na Orange Warsaw FestivaluOrange i Netflix stworzyły strefę Stranger Things na Orange Warsaw Festivalu. Na odwiedzających czekać będzie interaktywne doświadczenie, które połączy świat rzeczywisty i cyfrowy. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 3 i 4 czerwca na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec.
1 1 0 3.06.2022Ewa Chodakowska w reklamie kosmetyków BeBioPowstała pierwsza reklama telewizyjna produktów do pielęgnacji włosów polskiej marki BeBio. Jej bohaterką jest Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki. Spot został zrealizowany w konwencji wywiadu. Chodakowska opowiada o swoim życiu, zachowaniu równowagi i pielęgnacji włosów.
0 2 0 3.06.2022Konkurs Kryształy PR 2022 – znamy laureatówJuż po raz 8. rozdano Kryształy PR. Podczas konferencji PR w Samorządzie wyłoniono zwycięzców w ośmiu konkursowych kategoriach. Do konkursu zgłoszonych zostało około 100 projektów w sześciu kategoriach.
0 2 0 3.06.2022„Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie?” – raport Atena ResearchPolacy nadal rozpoczynają poszukiwania produktów od platform handlowych. Aktualne wydarzenia społeczno-ekonomiczne mają wpływ na sposób dokonywania zakupów. Agencja Atena Research prezentuje wyniki kolejnej fali badania ścieżek zakupowych Polaków w Internecie.
1 1 0 3.06.2022Skialpinista Andrzej Bargiel na ekranach Cinema City w kampanii firmy Enel-SportRozpoczęła się kampania kinowa „Nic cię nie pokona”. Jej twarzą został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. Pierwsza kampania kinowa centrum ortopedii i rehabilitacji Enel-Sport rozpoczyna długofalową współpracę marki z Cinema City.
0 1 0 2.06.2022SAR wdraża wytyczne antygreenwashingowePodczas zwyczajnego walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR uczestnicy podjęli uchwałę w sprawie przeciwdziałania pseudoekologicznemu marketingowi.
0 4 0 2.06.2022„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieżyŚwiadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie. Jak jednak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. O tym, jak nasze nawyki mogą wpływać nie tylko na ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisję CO2, mówi kampania „Dbaj o ubranie” polskiej firmy odzieżowej.
1 1 0 2.06.2022Burger King stworzył specjalne Whoppery na ciążowe zachciankiCiążowe zachcianki kobiet w zakresie jedzenia obrosły wieloma mitami. Przy okazji Dnia Matki Burger King w Niemczech wyszedł naprzeciw pragnieniom przyszłych mam. Sieć stworzyła specjalne ciążowe Whoppery.
0 1 0 2.06.2022Crash Mondays № 61: Green marketing i marketing odpowiedzialny społecznieJuż 13 czerwca w Krakowie będzie można wziąć udział w kolejnej edycji Crash Mondays. Tym razem tematem będzie CSR i green marketing. Wydarzenie jest bezpłatne.