1 1 0 0 0 11.12.2020Zofia Klepacka w spocie PGE zachęca do zachowywania dystansu społecznegoPGE Polska Grupa Energetyczna zachęca do przestrzegania zaleceń sanitarnych Ministerstwa Zdrowia w związku z pandemią koronawirusa. W tym celu przygotowała projekt „W życiu liczy się dystans”, który ma promować odpowiedzialne postawy społeczne i zachowywanie dystansu społecznego. W akcję włączyli się polscy sportowcy współpracujący z PGE, m.in. Zofia Klepacka.
0 4 0 0 0 11.12.2020Daria Zawiałow w kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” marki JamesonDaria Zawiałow została ambasadorką marki Jameson. Dołącza do Piotra Kędzierskiego.
0 1 0 0 0 11.12.2020Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQSRozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu. Jak wynika z badania „Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS, dla 4 na 10 Polaków jest to na tyle ważny element finalizacji transakcji, że zdarzyło się im zrezygnować z wybranego sklepu internetowego ze względu na brak preferowanej metody dostarczenia przesyłki.
2 1 0 0 1 11.12.2020Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieciMarka Haribo udostępniła na Instagramie opcję „Kids Voices” wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona zmieniać głosy dorosłych osób w głosy dzieci.
0 2 0 0 0 11.12.2020Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasieWybuch pandemii wymusił na firmach zmianę obranych wcześniej strategii marketingowych. Spowodował też, że stanęły przed ważnym pytaniem: co zrobić, by utrzymać sprzedaż? Jak pokazuje badanie Mindshare Polska, skutecznym i docenianym przez odbiorców sposobem są działania marek nastawione na wspieranie Polaków w tym trudnym czasie. Zaangażowanie brandów wzbudza bowiem większe zaufanie konsumentów. Jak zaś przyznaje 81% z nich – jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe, które podejmują. Przekazy emitowane w trakcie epidemii, które bezpośrednio namawiały do kupna produktów, były mniej pozytywnie odbierane przez internautów.
0 3 0 0 0 11.12.2020W Płocku powstał mural Galerii Rusz o długości 120 metrówNa ogrodzeniu płockiego zoo powstał mural autorstwa Galerii Rusz. Ma 120 metrów długości i 250 metrów kwadratowych powierzchni. Artyści poprzez tę pracę zapraszają do doświadczania świata przyrody wszystkimi zmysłami.
1 8 0 0 0 10.12.2020Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii ZalandoNa nadchodzące święta Zalando w ramach kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” łączy siły ze znanymi osobami z branży mody i opowiada historie o relacjach międzyludzkich. W kampanii biorą udział m.in.: Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf, którzy dzielą się prywatnymi zdjęciami przedstawiającymi przytulanie – wyraz bliskości, solidarności i więzi.
0 1 0 0 0 10.12.2020Agencja komunikacji wizualnej Visual Crafters zadebiutowała na polskim rynkuW pierwszych dniach grudnia działalność rozpoczęła Visual Crafters. To hybrydowa agencja komunikacji wizualnej, która łączy dotychczasowe zespoły LAF AM i Masik Production.
1 1 0 0 0 10.12.2020W tym roku na święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercemMarka czekolady Milka inspiruje do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których możemy liczyć niezależnie od pory roku. Brand rozpoczął bożonarodzeniową kampanię.
0 3 0 0 0 10.12.2020Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media CommunicationsZnaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z Internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią Covid-19. To główne zagrożenia, jakich w 2021 r. spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu najważniejszych polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Rośnie też poziom obaw rzeczników prasowych i managerów public relations – pokazuje „Kryzysometr 2021” Alert Media Communications.