0 1 0 0 0 19.10.2021PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczących usługi w zakresie badań tajemniczego klientaPKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczących usługi w zakresie badań tajemniczego klienta. Celem badania jest monitoring poziomu jakości obsługi, poziomu realizacji standardów oraz wytycznych sprzedażowych. Oferty można składać do 29 października 2021 r.
1 1 0 0 0 19.10.2021Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”18 października wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Życie to nie zabawa” zainicjowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Podkreśla rolę służb publicznych, ale także nawołuje do solidarności i braterstwa w pomaganiu dzieciom tych, którzy poświęcili zdrowie lub życie na rzecz społeczeństwa.
0 1 0 0 0 19.10.2021Reaktywowano Kodeks dobrych praktyk Stowarzyszenia Branży EventowejOkres letnio-jesienny okazał się bardzo aktywnym czasem dla branży eventowej. Mnóstwo zapytań, realizacje produkowane w ciągu 2–3 tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe. To wszystko sprawiło, że członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali się na reaktywowanie Kodeksu dobrych praktyk z 2016 r.
0 2 0 0 0 19.10.2021Gaming Marketing Days już 20–21 październikaKate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI – to tylko niektórzy prelegenci, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się 20–21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
0 1 0 0 0 19.10.2021„Everything Communicates” hasłem tegorocznego Forum Marketingu Zintegrowanego9 listopada w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego, pod hasłem „Everything Communicates”. Prelegenci opowiedzą o tym, że wszystko komunikuje, a marketing zintegrowany angażuje wszystkie zmysły. W budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.
1 1 0 0 0 18.10.2021Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach. Otwiera pizzerię, w której korzysta się z samodzielnie wyhodowanych warzyw60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.
1 6 0 0 0 18.10.2021Raheem Sterling w kampanii „We got now” New BalanceNew Balance kontynuuje działania w ramach globalnej kampanii We got now”. Bohaterem najnowszej odsłony jest Raheem Sterling, podpora Manchesteru City i symbol odrodzenia piłkarskiej reprezentacji Anglii.
0 1 0 0 0 18.10.2021Facebook stawia na Europę w budowaniu platformy cyfrowej metaverseFacebook ogłosił, że zamierza stworzyć 10 tys. nowych miejsc pracy dla specjalistów w Unii Europejskiej. Inwestycja jest związana z planami firmy dotyczącymi budowy metaverse.
0 2 0 0 0 18.10.2021Specjaliści IT ratują planetę w kolejnej odsłonie kampanii „IT Heroes – bohaterowie codzienności” No Fluff JobsW ramach prowadzonej przez No Fluff Jobs kampanii wizerunkowej „IT Heroes” odsłonięto kolejne murale. Po Gdyni przyszedł czas na Poznań i Kraków. Malowidła przez dwa miesiące mają oczyszczać powietrze jak ponad 210 drzew.
0 8 0 0 0 18.10.2021 Aktualizacja: 10:2622.10.2021Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum15 października 2021 r. odbyła się oficjalna ceremonia Grand Award. Jury wyróżniło najlepszych twórców i ich pomysły, całe zespoły oraz agencje. Było to zwieńczenie trwającego od 13 października festiwalu Golden Drum.