Wyniki badania Mediapanel za maj 2021 - Marketing przy Kawie
Wyniki badania Mediapanel za maj 2021
  • 0
  • 7
9.06.2021

Wyniki badania Mediapanel za maj 2021

Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za maj 2021 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2021

  • 1
  • 4
  • 0
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.