Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej
  • 1
  • 4
9.06.2021

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnej

Z początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.

Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas, zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności. W podobnej emocjonalnej narracji utrzymane były nasze ubiegłoroczne kampanie pod hasłem „Okazje na lepsze życie” – mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV Euro AGD.

W spotach telewizyjnych marki pojawiają się po raz pierwszy zarówno celebryci, jak i osoby związane ze sportem. To:

  • Magda Gessler, restauratorka i osobowość telewizyjna,
  • Wiktoria Gąsiewska, aktorka i prezenterka,
  • Mateusz Borek, dziennikarz sportowy,
  • Krzysztof Golonka, mistrz świata trików piłkarskich.

W spotach radiowych słyszymy komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Dariusza Szpakowskiego.

W kampanii wykorzystana została nowa aranżacja piosenki „Futbol, futbol” Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 r. przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce nożnej. W głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 r. uznano ją za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu pod tytułem „Euro, Euro, Euro” odnosi się do mistrzostw Europy w piłce nożnej i nazwy sieci.

W kampanii 360 stopni wykorzystywano różne kanały dotarcia do konsumenta: ATL, BTL, social media, współpracę z influencerami powiązaną z akcjami ambientowymi w sklepach oraz komunikację w sieci własnej RTV Euro AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).

  • Koncept i realizacja spotów telewizyjnych i radiowych: Hypnotype
  • Realizacja: Opus Film
  • Reżyseria spotów telewizyjnych: Marcin Dubiniec
  • 4
Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek, Krzysztof Golonka

Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek, Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD

9 czerwca 2021

8 czerwca 2021