TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów
  • 0
  • 1
28.04.2021

TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów

TikTok wprowadza nowe rozwiązanie – generowanie leadów. Ma ono pomóc markom zdobyć nowych klientów i zwiększyć tym samym konwersję.

Proces generowania leadów rozpoczyna się od wypełnienia przez użytkownika TikToka formularza. Podaje w nim swoje dane osobowe (imię, adres e-mailowy czy numer telefonu). Sygnalizuje tym marce zainteresowanie danym produktem bądź usługą. Dodatkowo podstawowe informacje, takie jak imię czy e-mail, które użytkownicy TikToka przekazują podczas zakładania konta, mogą być automatycznie wypełniane.

Podczas wypełniania formularza użytkownik otrzymuje informację o ochronie danych osobowych, które zbierane są wyłącznie na potrzeby reklamodawców. W formularzu załączone są zarówno Polityka prywatności TikToka, jak i Polityka prywatności reklamodawców. Przesłane leady są następnie pobierane ręcznie lub jeśli są zintegrowane z CRM firmy, mogą być natychmiast przekazane reklamodawcom.

Generowanie leadów ma być szansą na dotarcie do nowych grup odbiorców. Ma też umożliwić firmom tworzenie w pełni spersonalizowanych wiadomości, które zacieśniają więź między marką a klientem i są istotne dla wielu grup konsumentów.

W TikToku chcemy wspierać firmy w nawiązywaniu długofalowych relacji z klientami, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa w stosunku do naszych użytkowników. Nieustannie rozwijamy naszą platformę oraz udostępniamy nowe funkcjonalności, które pozwalają markom docierać do nowych grup odbiorców, jednocześnie chroniąc naszą społeczność i budować przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo. Jestem przekonana, że generowanie leadów pozwoli reklamodawcom prowadzić jeszcze bardziej efektywne kampanie na TikToku i tym samym zwiększyć sprzedaż – mówi Sylwia Chada, general manager TikToka w Polsce i Europie Centralnej.

  • 1
TikTok dołącza do Koalicji Technologicznej

TikTok dołącza do Koalicji Technologicznej

28 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2021

McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w Malezji

Minął ponad rok od zamknięcia granicy między Singapurem a Malezją, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się Covid-19. Zwykle wielu Malezyjczyków codziennie dojeżdżało ze swojego kraju do pracy u sąsiada. Z powodu pandemii część z nich została w Singapurze i nie widziała rodziny od marca 2020 r. To rozstanie ciężkie jest szczególnie podczas ramadanu. McDonald’s postanowił połączyć swoich pracowników z bliskimi.