TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022
  • 0
  • 1
14.04.2022

TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022

Europejska Unia Nadawców, organizator Konkursu Piosenki Eurowizji ogłosiła, że TikTok został oficjalnym partnerem rozrywkowym wydarzenia w 2022. Zabierze fanów za kulisy konkursu i przeprowadzi transmisję live z prób uczestników.

Użytkownicy platformy będą mogli na żywo śledzić półfinały i sam finał. Platforma już wkrótce zapowie także, jakie atrakcje związane z Eurowizją zaplanowała dla fanów konkursu w poszczególnych krajach, także w Polsce. Krystian Ochman – polski reprezentant w tegorocznej edycji konkursu – już teraz zachęca fanów, by śledzili na TikToku jego przygotowania do konkursu.

TikTok jako oficjalny partner włączy się w celebrację muzycznego święta. Pokaże artystów i ich muzykę, państwa biorące udział w rywalizacji, a także historię samego konkursu. Specjalnie przygotowane materiały, playlisty i treści zza kulis przeniosą publiczność TikToka w sam środek konkursu muzycznego.

Popularność Eurowizji wśród użytkowników TikToka stale rośnie

Do tej pory filmy oznaczone hashtagiem #Eurovision zanotowały 3,7 mld wyświetleń, a materiały z hashtagiem ubiegłorocznej edycji #Eurovision2021 obejrzano ponad 1,4 mld razy. Społeczność TikToka korzystała z platformy, aby:

  • dzielić się emocjami związanymi z występami artystów,
  • wyrażać uznanie dla muzyki,
  • świętować występy,
  • wspierać uczestników konkursu ze swoich krajów.

Z kolei uczestnicy Eurowizji wykorzystywali TikToka, aby dotrzeć do fanów, przybliżyć im atmosferę konkursu i pomóc poczuć ducha rywalizacji.

Tegoroczne partnerstwo obu marek ma pozwolić fanom jeszcze mocniej wspierać swoich faworytów w ich podróży do finału i zagwarantować jeszcze intensywniejsze doświadczenie konkursu.

Na profilu Eurowizji na platformie każdego dnia pojawiać się będą ekskluzywne treści, w tym codzienne podsumowania konkursu w formie wideo i materiały zza kulis. Hashtag #Eurovision2022 jest już dostępny.

Tegoroczny konkurs odbędzie się we włoskim Turynie, a jego tematem przewodnim będzie „Dźwięk piękna”. Półfinały zaplanowano na 12 maja, a finał na 14 maja.

  • 1
TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022

TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022

14 kwietnia 2022

13 kwietnia 2022