Alior Bank wraz z influencerami zachęca Polaków do szczerej rozmowy o finansach. Powstał talk-show „Pieniądze. To normalne”
  • 1
  • 1
13.04.2022

Alior Bank wraz z influencerami zachęca Polaków do szczerej rozmowy o finansach. Powstał talk-show „Pieniądze. To normalne”

Rozpoczęła się druga odsłona internetowej kampanii promującej Konto jakże osobiste Alior Banku oraz aplikację mobilną. W jej ramach ruszył cykl spotkań z influencerami i ekspertami. W rozmowach opowiadają oni o swoich zarobkach, sposobach zarządzania finansami, oszczędzaniu i stosunku do pieniędzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2022

Polski rynek dużego sprzętu AGD wart ponad 10 mld zł i rośnie dwucyfrowo – badanie GfK

W 2021 r. wartość sprzedaży urządzeń dużego AGD w Polsce wzrosła o 19 proc. w porównaniu do 2020 r. i osiągnęła blisko 10,8 mld zł. Konsumenci najczęściej kupowali lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące i piekarniki). Wzrosty w ubiegłym roku odnotował również cały rynek dóbr technologicznych i trwałego użytku*. Tym samym sprzedaż dóbr trwałych osiągnęła łącznie blisko 50 mld zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu do 2020 r. Takie są dane z analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK.