Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”
  • 0
  • 1
28.02.2022

Najważniejsze trendy kształtujące kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next”

Ponad miliard użytkowników na całym świecie poszukuje na TikToku rozrywki, dzieli się codziennymi radościami, uczy nowych rzeczy i dyskutuje na ważne społecznie tematy. Platforma przeanalizowała, które kategorie treści cieszą się największą popularnością i jakie trendy będą kształtowały kulturę na TikToku w 2022 r. Raport „TikTok What’s Next” zawiera także pakiet case studies i wskazówki, które mają ułatwić reklamodawcom prowadzenie kampanii i osiąganie wyników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Bricomarche wybrało w przetargu Kamikaze do obsługi w social media

Sieć supermarketów budowlano-dekoracyjnych Bricomarche rozpoczyna współpracę z Kamikaze. Agencja została wybrana w przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social media, której głównym elementem jest współpraca z influencerami – ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2022

Maspex przypomina, że Żubrówka, Soplica, Absolwent i Bols zostały zrepolonizowane

Grupa Maspex informuje, że sfinalizowała proces przejęcia polskich aktywów Roust Corporation. W wyniku transakcji firma kupiła spółkę CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC. Są nimi: Żubrówka, Soplica, Absolwent oraz Bols. Wszystkie przeszły w ręce polskiego właściciela. Komunikat ma związek z wezwaniem do bojkotu rosyjskich produktów.