Lego Foundation, Unilever i Ikea Group powołują koalicję, by zwiększać świadomość roli zabawy w rozwoju dzieci - Marketing przy Kawie
Lego Foundation, Unilever i Ikea Group powołują koalicję, by zwiększać świadomość roli zabawy w rozwoju dzieci
  • 0
  • 0
26.01.2018

Lego Foundation, Unilever i Ikea Group powołują koalicję, by zwiększać świadomość roli zabawy w rozwoju dzieci

Lego Foundation, Unilever i Ikea Group, ze wsparciem National Geographic jako partnera medialnego, powołały do życia „Real Play Coalition”. Ma ona zwiększać świadomość kluczowej roli zabawy w rozwoju dzieci. Koalicja została ogłoszona 25 stycznia podczas World Economic Forum Annual Meeting w Davos.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 stycznia 2018