Marketing pod przykrywką. Chodzi o wolność czy o pranie?
Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”
Co jest tutaj promowane? (fot. kadr ze spotu)

Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”

Marketing pod przykrywką. Kampania „Uwolnić dzieci!”
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zazwyczaj więźniowie nie brylują w reklamach. Osadzeni nie są postrzegani jako autorytety mogące doradzać w kwestiach sprawunków. Raczej trudno uczyć się od nich biznesu. Choć w serialu „Orange Is the New Black” przestępczynie rozkręcają niezły interes, a najbardziej znany slogan reklamowy „Just do it” to trawestacja słów skazańca, marketingowcy rzadko zaglądają z kamerami za kratki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja