QR kody znowu w modzie?QR kody znowu w modzie?QR kody znowu w modzie?QR kody znowu w modzie?
Technologia, z której korzysta się na dystans. To bardzo na czasie (fot. Pixabay)

QR kody znowu w modzie?

QR kody znowu w modzie?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy możemy mówić o renesansie zainteresowania kodami QR? A może były one cały czas w modzie, tylko nie w tej części globu?

W świadomości wielu osób QR kody to kwestia ostatnich kilkunastu lat. Raczej przełom pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. Faktycznie – większe zainteresowanie tą technologią było związane z upowszechnieniem się smartfonów. Warto jednak pamiętać, że została ona zaprojektowana w Japonii już… w 1994 roku.

QR, czyli quick response – główna zaleta tej technologii jest zawarta w jej nazwie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja