- 0
- 3
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Marka zachęca konsumentów do bardziej świadomego życia, które stanie się dzięki temu lepsze. Zachęca także do wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności.
W ramach kampanii, która trwa od 11 października, zaplanowano działania PR, w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio.
Pielęgnując szwedzkie wartości i ich nierozerwalny związek z naturą, firma tworzy produkty w jasno określonym celu. Troszcząc się o przyszłe pokolenia, stara się działać, zabiegając o utrzymanie ekologicznej równowagi naszej planety.
Aby dostarczyć konsumentom dodatkowej wiedzy o zrównoważonej kuchni, marka wystartowała z nową kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, za zakup mediów natomiast agencja Zenith. Markę w działaniach PR wspiera agencja 2BUP Consulting. Materiały dotyczące kampanii można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz stronie internetowej marki Electrolux, a także w najważniejszych stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz stacje tematyczne). Więcej na stronie www.electrolux.pl/gotowanie-bez-marnowania.
W ramach działań marka Electrolux przygotowała ponadto podcast „Projekt Kuchnia”. W sześciu rozmowach goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Odcinki publikowane są w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia. Można je znaleźć w formie audio na Onet Audio oraz na platformach streamingowych takich jak Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasty, a także w formie wideo na platformie YouTube.
Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith. Aby jeszcze bardziej poszerzyć temat, warto wrócić do pierwszego sezonu podcastu, który wraz z nowymi odcinkami dostępny jest pod linkiem www.projektkuchnia.onet.pl.
- 3