Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
  • 0
  • 3
3.12.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”

Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Marka zachęca konsumentów do bardziej świadomego życia, które stanie się dzięki temu lepsze. Zachęca także do wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności.

W ramach kampanii, która trwa od 11 października, zaplanowano działania PR, w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio.

Pielęgnując szwedzkie wartości i ich nierozerwalny związek z naturą, firma tworzy produkty w jasno określonym celu. Troszcząc się o przyszłe pokolenia, stara się działać, zabiegając o utrzymanie ekologicznej równowagi naszej planety.

Aby dostarczyć konsumentom dodatkowej wiedzy o zrównoważonej kuchni, marka wystartowała z nową kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Cut​ The​ Mustard, za zakup mediów natomiast agencja Zenith. Markę w działaniach PR wspiera agencja 2BUP Consulting. Materiały dotyczące kampanii można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz stronie internetowej marki Electrolux, a także w najważniejszych stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz stacje tematyczne). Więcej na stronie www.electrolux.pl/gotowanie-bez-marnowania.

W ramach działań marka Electrolux przygotowała ponadto podcast „Projekt Kuchnia”. W sześciu rozmowach goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Odcinki publikowane są w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia. Można je znaleźć w formie audio na Onet Audio oraz na platformach streamingowych takich jak Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasty, a także w formie wideo na platformie YouTube.

Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith. Aby jeszcze bardziej poszerzyć temat, warto wrócić do pierwszego sezonu podcastu, który wraz z nowymi odcinkami dostępny jest pod linkiem www.projektkuchnia.onet.pl.

  • 3
Marka Electrolux przedstawia sposób na gotowanie bez marnowania żywności

Marka Electrolux przedstawia sposób na gotowanie bez marnowania żywności

Marka Electrolux przedstawia sposób na gotowanie bez marnowania żywności
Marka Electrolux przedstawia sposób na gotowanie bez marnowania żywności

 

3 grudnia 2021

2 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2021

Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według Salesforce

Firma Salesforce opublikowała coroczny raport na temat Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda konsumentów z całego świata. W sumie w 2021 r. globalna sprzedaż online osiągnęła rekordowy poziom 275 mld dol., co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z rokiem 2020 oraz 62 mld dol. w samych Stanach Zjednoczonych (wzrost o 4 proc.).