0 1 0 0 0 5.04.2022PGE uruchomiła przetarg – wybierze dwie agencje kreatywnePGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na wybór agencji kreatywnych ATL i BTL, z którymi będzie współpracować przez najbliższe dwa lata. Współpraca obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.
0 2 0 0 0 5.04.2022Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.
0 5 0 0 0 5.04.2022//Digital is about… – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management1 kwietnia ruszyła pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management, pod hasłem „//Digital is about...”. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy Ergo jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT.
0 1 0 0 0 5.04.2022Kross wybrał MediaHubPrzetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross na rynku polskim i czeskim wygrał dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup). Pierwsza wspólna kampania wystartowała 1 kwietnia.
1 2 0 0 0 5.04.2022Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. 1 kwietnia, w związku z jubileuszem tej linii lodów premium marki Koral, wystartowała kampania reklamowa. Jej twarzą jest Marcelina Zawadzka, Miss Polonia 2011 i prezenterka telewizyjna.
0 1 0 0 0 5.04.2022PR w Samorządzie i Administracji – konferencja w majuXVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej odbędzie się 25–27 maja w Wałbrzychu. Nowe miejsce, nowe zagadnienia, sprawdzone autorytety – tak w skrócie można opisać tegoroczną edycję wydarzenia.
0 1 0 0 0 4.04.2022Effie In Practice – webinary dla wszystkich, którzy chcą wziąć udział w konkursieEffie In Practice to coroczne spotkania dla tych, którzy zamierzają zgłosić swoje prace do konkursu Effie Awards Poland. Odbędą się 7 i 14 kwietnia. Webinary są dla wszystkich, którym bliska jest efektywność oraz którzy są zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przygotowania efektywnych działań, kampanii i rozwiązań marketingowych.
1 1 0 0 0 4.04.2022Zalando rusza z kampanią „Daj się zauważyć”. Jedną z jej gwiazd jest ŻabsonRozpoczęła się kampania „Daj się zauważyć” sklepu online Zalando. W spocie i zdjęciach do kampanii wystąpili miłośnicy stylu streetwear z różnych zakątków Europy. W tym aktor i muzyk Aron Piper, grupa taneczna Let it Happen, a także wokalistka Yendry i polski raper Żabson.
1 1 0 0 0 4.04.2022Netflix stworzył fikcyjny boysband, by promować swoje programy randkoweNetflix stworzył fikcyjny boysband N-2-LUV. Śpiewa on o programach randkowych platformy streamingowej.
0 1 0 0 0 4.04.2022Najbardziej pożądani pracodawcy w Polsce – laureaci rankingu firmy AntalFirma Antal opublikowała ranking najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w 2021 r. Standardem rynkowym idealnego pracodawcy jest zapewnienie korzyści pozapłacowych – oferuje je 98% firm. Wśród trendów przyszłości eksperci wskazują m.in. wzrost znaczenia spójnego wizerunku pracodawcy, wagę inkluzywności i różnorodności oraz dalszą digitalizację.