Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”
  • 0
  • 2
14.04.2022

Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”

Marka urządzeń AGD Electrolux prowadzi kampanię „Gotowanie bez marnowania”, promującą ideę less waste oraz zdrowe odżywianie. W jej nowej odsłonie powstały murale. Można je będzie oglądać w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2022

Polski rynek dużego sprzętu AGD wart ponad 10 mld zł i rośnie dwucyfrowo – badanie GfK

W 2021 r. wartość sprzedaży urządzeń dużego AGD w Polsce wzrosła o 19 proc. w porównaniu do 2020 r. i osiągnęła blisko 10,8 mld zł. Konsumenci najczęściej kupowali lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące i piekarniki). Wzrosty w ubiegłym roku odnotował również cały rynek dóbr technologicznych i trwałego użytku*. Tym samym sprzedaż dóbr trwałych osiągnęła łącznie blisko 50 mld zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu do 2020 r. Takie są dane z analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK.