Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”
  • 0
  • 2
14.04.2022

Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”

Marka urządzeń AGD Electrolux prowadzi kampanię „Gotowanie bez marnowania”, promującą ideę less waste oraz zdrowe odżywianie. W jej nowej odsłonie powstały murale. Można je będzie oglądać w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie.

Cele kampanii marki Electrolux, którą rozpoczęto w marcu, to:

  • pomoc w ograniczeniu marnowania żywności i zachowaniu jakości składników,
  • czerpanie radości z użytkowania jej urządzeń.

Działania prowadzone były w kanałach internetowych, social media, podcastach, telewizji i prasie tematycznej. Teraz idea gotowania bez marnowania będzie widoczna również na muralach.

Malowidła powstaną w kwietniu i maju kolejno w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie. Na każdym z murali umieszczony będzie QR kod, przez który można przenieść się na stronę z prostymi wskazówkami do gotowania w sposób less waste.

W powstanie kampanii zaangażowane są agencje Publicis Groupe: LiquidThread (projekt murali oraz współpraca z podcasterami), Zenith (strategia, planowanie i zakup mediów). Kreację przygotowała agencja Cut the Mustard.

  • 2
Murale marki Electrolux w nowej odsłonie kampanii; www.lechkwartowicz.pl

Murale marki Electrolux w nowej odsłonie kampanii; www.lechkwartowicz.pl

13 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2022

Polski rynek dużego sprzętu AGD wart ponad 10 mld zł i rośnie dwucyfrowo – badanie GfK

W 2021 r. wartość sprzedaży urządzeń dużego AGD w Polsce wzrosła o 19 proc. w porównaniu do 2020 r. i osiągnęła blisko 10,8 mld zł. Konsumenci najczęściej kupowali lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące i piekarniki). Wzrosty w ubiegłym roku odnotował również cały rynek dóbr technologicznych i trwałego użytku*. Tym samym sprzedaż dóbr trwałych osiągnęła łącznie blisko 50 mld zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu do 2020 r. Takie są dane z analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK.