- 0
- 2
Murale marki Electrolux – nowa odsłona kampanii „Gotowanie bez marnowania”
Marka urządzeń AGD Electrolux prowadzi kampanię „Gotowanie bez marnowania”, promującą ideę less waste oraz zdrowe odżywianie. W jej nowej odsłonie powstały murale. Można je będzie oglądać w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie.
Cele kampanii marki Electrolux, którą rozpoczęto w marcu, to:
- pomoc w ograniczeniu marnowania żywności i zachowaniu jakości składników,
- czerpanie radości z użytkowania jej urządzeń.
Działania prowadzone były w kanałach internetowych, social media, podcastach, telewizji i prasie tematycznej. Teraz idea gotowania bez marnowania będzie widoczna również na muralach.
Malowidła powstaną w kwietniu i maju kolejno w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie. Na każdym z murali umieszczony będzie QR kod, przez który można przenieść się na stronę z prostymi wskazówkami do gotowania w sposób less waste.
W powstanie kampanii zaangażowane są agencje Publicis Groupe: LiquidThread (projekt murali oraz współpraca z podcasterami), Zenith (strategia, planowanie i zakup mediów). Kreację przygotowała agencja Cut the Mustard.
- 2