Świąteczny bałagan w reklamie ręczników papierowych Plenty
  • 1
  • 1
17.11.2020

Świąteczny bałagan w reklamie ręczników papierowych Plenty

Marka ręczników papierowych Plenty (Essity) przygotowała niekonwencjonalną reklamę świąteczną. Zobaczymy w niej bałagan i budzące obrzydzenie sceny, jakie rozgrywają się w wielu domach w czasie świąt.

Święta to nie tylko nieskazitelnie czysty dom i stół zastawiony estetycznie wyglądającymi potrawami, przy którym zasiada odświętnie ubrana rodzina. To też bałagan związany z przygotowaniami, drobne wypadki i sprzątanie m.in. tych rzeczy, które budzą w nas obrzydzenie. O tym właśnie opowiada 90-sekundowy spot „Xmess”.

Zobaczymy w nim więc wymiotujące dziecko, upadającego na podłogę indyka, rozlane wino, jedzenie w toalecie, a nawet kota, który postanowił wykorzystać podłogę jako kuwetę. Towarzyszy temu utwór „Love Hurts” autorstwa Nazareth.

Po dziesięcioleciach ukazywania nieskazitelnych kuchni i rodzin jak z filmu „The Truman Show” nadszedł czas, by przestać demonizować bałagan. Plenty to pierwsza marka, która zdobyła się na radykalną szczerość, ukazując życie z ukochanymi osobami takie, jakie jest w rzeczywistości: niechlujne, czasami obrzydliwe, a czasem wręcz odrażające. Ale to właśnie jest prawdziwa miłość: zapraszając ludzi do swojego życia, akceptujesz dodatkowe szkody – mówi Martina Poulopati, dyrektor ds. globalnego marketingu i komunikacji w firmie Essity.

Kampania rozpoczęła się 15 listopada i potrwa 6 tygodni. Prowadzona jest w Wielkiej Brytanii i we Francji. W jej ramach marka będzie zachęcać do dzielenia się swoimi niechlujnymi chwilami. Działania przygotowała agencja AMV BBDO. Spot wyreżyserował Steve Rogers.

Źródło: www.thestable.com.au

  • 1
Plenty

Prawdziwy obraz świąt w reklamie Plenty

17 listopada 2020

16 listopada 2020