Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte
  • 0
  • 1
22.10.2020

Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte

Dynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 października 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMM

Od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie zwyciężyła w finale, we wszystkich mediach na jej temat pojawiło się ponad 70 tys. publikacji. Dotarcie zmonitorowanych materiałów to prawie 429 mln potencjalnych kontaktów o wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE) prawie 97 mln zł. W samych stacjach radiowych i telewizyjnych na temat sukcesu tenisistki wyemitowano w tym okresie 712 wiadomości – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.