„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure
  • 0
  • 1
20.08.2020

„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure

„(Nie)przyjemności”, czyli raport o guilty pleasure na nieco ponad stu stronach przybliża, czym jest to zjawisko i jak można je interpretować. Raport z analizy kulturowej oraz badań ankietowych przeprowadzonych przez badaczki z wrocławskiego kolektywu Brandico może stanowić inspirację dla twórców komunikacji marketingowej lub być ciekawą lekturą dla osób o socjologicznym zacięciu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49069 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 sierpnia 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2020

Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Badanie ARC Rynek i Opinia

Bardzo poważnie traktuję pandemię – tak deklaruje połowa z nas. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii. Jednocześnie dostrzegamy też jej pozytywne skutki. Główne to: większa dbałość o higienę oraz więcej czasu spędzonego z rodziną – wynika z najnowszej fali badania ARC Rynek i Opinia „Konsumpcja w cieniu koronawirusa”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2020

UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.

19 sierpnia 2020