X, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowegoX, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowegoX, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowegoX, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowego
Lubimy porządek i proste rozwiązania (fot. Pixabay)

X, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowego

X, Y, Z, czyli o pułapce szufladkowania pokoleniowego
Marek Tobota

Marek Tobota

-

założyciel, właściciel, Data Tribe

Marek Tobota

Marek Tobota

założyciel, właściciel
Data Tribe

Od 10 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w analizie small data i trendwatchingu na podstawie autorskich metod badawczych, z wykorzystaniem etnografii tradycyjnej i wirtualnej.

W Polsce dość bezrefleksyjnie przyjęliśmy narrację pokoleniową, umniejszając istotę innych warunków kształtujących dorastającą młodzież w latach 80. i 90. Clickbaitowe tytuły to tylko wierzchołek góry lodowej. Pod powierzchnią kryje się cała masa badań i strategii marketingowych, które wychodząc od założeń pokoleniowych, mogą prowadzić w ślepą uliczkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się