Jak zmieni się świat za dziesięć lat? Zapytany o to Jeff Bezos, założyciel i właściciel Amazona odpowiedział, że ważniejsze jest to, co pozostanie niezmienne. Trendy w marketingu B2B na przyszły rok to próba oceny, co tegoroczne wydarzenia zmienią w pracy reklamodawców i agencji, a co pozostanie bez zmian.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rok 2020 jest rokiem niepewności. Wszyscy odliczają dni do jego zakończenia, tak jakby zmiana daty zapewniała symboliczny powrót do normalnego życia. Tak oczywiście nie będzie. Może jednak w 2021 roku zaznamy więcej pewności? Co można przewidzieć, jeśli chodzi o globalne trendy w marketingu oraz ogólną sytuację?
Zacznijmy od pandemii. Specjaliści twierdzą, że w 2021 roku dostępnych będzie kilka szczepionek, choć nie wiadomo jak skutecznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.