Globalne trendy w marketingu w 2021 rokuGlobalne trendy w marketingu w 2021 rokuGlobalne trendy w marketingu w 2021 rokuGlobalne trendy w marketingu w 2021 roku
Marketing będzie starał się odzyskać kontrolę w zarządach firm (fot. Pixabay)

Globalne trendy w marketingu w 2021 roku

Globalne trendy w marketingu w 2021 roku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak zmieni się świat za dziesięć lat? Zapytany o to Jeff Bezos, założyciel i właściciel Amazona odpowiedział, że ważniejsze jest to, co pozostanie niezmienne. Trendy w marketingu B2B na przyszły rok to próba oceny, co tegoroczne wydarzenia zmienią w pracy reklamodawców i agencji, a co pozostanie bez zmian.

Rok 2020 jest rokiem niepewności. Wszyscy odliczają dni do jego zakończenia, tak jakby zmiana daty zapewniała symboliczny powrót do normalnego życia. Tak oczywiście nie będzie. Może jednak w 2021 roku zaznamy więcej pewności? Co można przewidzieć, jeśli chodzi o globalne trendy w marketingu oraz ogólną sytuację?

Zacznijmy od pandemii. Specjaliści twierdzą, że w 2021 roku dostępnych będzie kilka szczepionek, choć nie wiadomo jak skutecznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się