„Każdy ma swoje grzesz... Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki
  • 1
  • 4
16.11.2020

„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki

80% Polaków deklaruje, że ma swoje małe grzeszki – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości są nieodłącznym elementem naszego życia. Do nich odnosi się marka Grześki, która w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną.

Bazuje ona na humorystycznej grze słów grzeszki – Grześki. Każdy ma swoje grzeszki – małe, codzienne słabostki, które sprawiają, że częściej się uśmiechamy i z lekkim dystansem podchodzimy do otaczającej nas rzeczywistości. Nowa platforma komunikacyjna marki w sposób żartobliwy bazuje na dwuznaczności tej pary słów i stawia ją w centrum humorystycznego przekazu.

Tematem pierwszego spotu jest niewinny flirt chłopaka w pociągu z dziewczyną na peronie. Emisje zaplanowano do 20 grudnia na antenie Polsatu, TVN i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i Player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami.

Celem wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej jest dotarcie do obecnych konsumentów marki oraz poszerzenie użytkowników o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z.

Strategię nowej platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja MullenLowe Warsaw. Media do kampanii zakupił Initiative, spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon. Działania z influencerami prowadzi Gong, a PR Kolterman Media Communications.

*Badanie na panelu Ariadna. Próba ogólnopolska licząca 1088 osób w wieku od 18 lat. Struktura próby dobrana według reprezentacji w populacji dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Metoda: CAWI. Termin realizacji: 6–9 listopada 2020 r.

  • 4
Grześki

Nowa platforma komunikacyjna marki Grześki

16 listopada 2020