„Każdy ma swoje grzesz... Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki - Marketing przy Kawie
„Każdy ma swoje grzesz... Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki
  • 1
  • 4
16.11.2020

„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki

80% Polaków deklaruje, że ma swoje małe grzeszki – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości są nieodłącznym elementem naszego życia. Do nich odnosi się marka Grześki, która w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 listopada 2020