„Orange tu jest” – nowy format komunikacyjny Orange Polska
  • 0
  • 1
2.04.2024

„Orange tu jest” – nowy format komunikacyjny Orange Polska

Z początkiem kwietnia Orange Polska startuje z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”. Zachowuje ona spójność z platformą globalną.

Orange Polska przekonuje w kampanii, że zapewnia niezawodność w obszarze 5G i światłowodu. Stanowi to motyw przewodni premierowej kreacji, która wprowadza nowy format komunikacyjny operatora.

– Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, jest jakość sieci, na której można polegać w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange, którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci, jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.

Emisja nowej kampanii rozpoczęła się z początkiem kwietnia w telewizji, social mediach, digitalu, OOH, punktach sprzedaży klienta oraz radiu. Składają się na nią spoty wizerunkowe oraz taktyczne, obejmujące ofertę internetu światłowodowego oraz usług mobilnych. Reżyserem polskiej odsłony formatu jest Marcin Filipek. Agencja Leo Burnett odpowiada za lokalizację, wypracowanie strategii komunikatów, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją – Studio Orka. Udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Planowanie oraz zakup mediów – Value Media, działania w social mediach – Follow Agency.

 

  • 1
„Orange tu jest” – nowa platforma komunikacji marki

„Orange tu jest” – nowa platforma komunikacji marki

2 kwietnia 2024

30 marca 2024

28 marca 2024