Social media social again – czy to się może udać? - Marketing przy Kawie
Make social media social again! Jak to zrobić?Make social media social again! Jak to zrobić?Make social media social again! Jak to zrobić?Make social media social again! Jak to zrobić?
Użytkownicy social mediów są zmęczeni ciągłym ocenianiem, porównywaniem, wpychaniem na scenę (fot. Pixabay)

Make social media social again! Jak to zrobić?

Make social media social again! Jak to zrobić?
Marek Tobota

Marek Tobota

-

założyciel, właściciel, Data Tribe

Marek Tobota

Marek Tobota

założyciel, właściciel
Data Tribe

Od 10 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w analizie small data i trendwatchingu na podstawie autorskich metod badawczych, z wykorzystaniem etnografii tradycyjnej i wirtualnej.

Parafraza słynnego hasła wyborczego Donalda Trumpa w mniej lub bardziej ironiczny sposób była już wykorzystywana jako tytuł licznych artykułów w kontekstach marketingowych, technologicznych i społecznych. Zapewne będzie to nagłówek jeszcze wielu analiz, ponieważ doskonale obrazuje wektor zmian postaw użytkowników, które zachodzą w cieniu dyskusji nad zmianami technologicznymi. Do niedawna tymi o rzeczywistości wirtualnej, a teraz tymi o sztucznej inteligencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja