Rola Google Maps w obszarze customer experienceRola Google Maps w obszarze customer experienceRola Google Maps w obszarze customer experienceRola Google Maps w obszarze customer experience
Szukanie produktu w internecie często kończy się wizytą w sklepie stacjonarnym (fot. Pixabay)

Rola Google Maps w obszarze customer experience

Rola Google Maps w obszarze customer experience
Joanna Bojarojć

Joanna Bojarojć

-

marketing coordinator, Appchance

Joanna Bojarojć

Joanna Bojarojć

marketing coordinator
Appchance

Związana z marketingiem strategicznym od ponad 12 lat. Zaangażowana marketingowo w rozwój i promocję narzędzia Center.ai, które pomaga poprawiać widoczność i wizerunek wizytówek sklepów w Google Maps. Jest też odpowiedzialna za działania marketingowe i sprzedażowe w software house Appchance, tworzącym aplikacje mobile commerce dla sieci handlowych. Absolwentka Diploma in Professional Marketing akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, a także moderatorka Design Thinking. Pasjonatka nieustannego rozwoju swojego i innych.

Dzisiaj chyba nikt nie ma już wątpliwości, że CX, czyli doświadczenia klientów mają ogromne znaczenie w rozwoju biznesu. Zadowolony klient chętniej skorzysta z usług raz jeszcze lub poleci twoją firmę znajomym i rodzinie. Na customer experience składa się wiele elementów, ale dzisiaj chcemy powiedzieć o jednym konkretnym – wizytówce w Google Maps.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się