Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs
  • 0
  • 1
24.05.2022

Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs

W kwietniu Ikea Retail Polska zakończyła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą marka współpracuje od maja 2022 r.

Ikea Retail ogłosiła postępowanie przetargowe z końcem 2021 r. Zaprosiła do niego 13 agencji. Do drugiego etapu wybrała firmy:

  • Havas PR Warsaw,
  • Inntu,
  • Łukaszewicz,
  • Secgen razem z LoveBrands,
  • StrategyWise,
  • Walk PR.

Ich zadaniem było przygotowanie odpowiedzi na trzy pytania konkursowe z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej oraz public affairs.

Finalnie, po zaprezentowaniu oferty oraz rozmowach bezpośrednich, przetarg wygrała agencja Walk PR. Została oceniona jako ta, która najlepiej przygotowała zadania konkursowe oraz oddała filozofię Ikei.

Filozofia działania Walk PR wpisuje się w naszą etykę biznesu. Podczas konkursu zidentyfikowaliśmy wiele punktów zbieżnych oraz wspólne wartości. Daje to dobrą bazę do zrozumienia wzajemnych potrzeb oraz kierunku rozwoju. Jako Ikea cenimy długoletnią współpracę, ale też doceniamy świeże spojrzenie i jesteśmy otwarci na nowe, różnorodne doświadczenia. Doceniamy również fakt, że Walk PR pomoże nam wzmocnić kompetencje w obszarze public affairs – mówi Anita Ryng, dyrektorka ds. komunikacji Ikei Retail w Polsce.

Pozostałe agencje – podobnie jak w poprzednich przetargach – otrzymają od firmy wcześniej zaproponowaną gratyfikację finansową w podziękowaniu za poświęcony czas i wykonanie zadań konkursowych. Współpraca z dotychczasową agencją Havas PR zakończy się 31 maja 2022 r. Obsługę Ikei w zakresie komunikacji produktowej nadal prowadzić będzie agencja Garden of Words.

  • 1
Ikea wybrała Walk PR

Ikea wybrała Walk PR

 

24 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2022

Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywania

W listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.