Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs
  • 0
  • 1
24.05.2022

Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs

W kwietniu Ikea Retail Polska zakończyła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą marka współpracuje od maja 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53942 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

24 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2022

Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywania

W listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.