Głos Dariusza Szpakowskiego w spocie kampanii telewizyjnej „Lubella! Tak! Jak lubisz!”
  • 1
  • 2
3.10.2022

Głos Dariusza Szpakowskiego w spocie kampanii telewizyjnej „Lubella! Tak! Jak lubisz!”

Kampania telewizyjna pokazuje influencerów i gwiazdy telewizji, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem. Głosem zza kadru w nowym spocie jest komentator sportowy Dariusz Szpakowski.

W kanale digital w jednym ze spotów słychać Joannę Krupę, która dzieli się przepisem na makaron spaghetti z wege klopsikami. Teraz do modelki dołączył komentator Dariusz Szpakowski.

Kampanię wspierają również influencerzy. To największe w historii marki tego typu działania. Przez 5 miesięcy ponad 30 influencerów pokazuje swoje sposoby na dania z makaronem. Są wśród nich m.in. Ciocialiestyle, Coocharz, Rolnikwszpilkach. W ramach kampanii powstanie ponad 50 publikacji w każdym miesiącu. Łącznie daje to ponad 300 przepisów na makaronowe dania.

Treści influencerów pojawią się na TikToku, Instagramie i YouTube. Spoty z Joanną Krupą i Dariuszem Szpakowskim są emitowane na Instagramie i Facebooku, na YouTube i VOD. Emisja spotu z Dariuszem Szpakowskim będzie wydłużona na czas mistrzostw świata w Katarze. Spot telewizyjny będzie emitowany w największych stacjach.

Dodatkowo kampania prowadzona jest na ekranach bankomatów, platformie „Jak dojadę”, Pintereście, Tinderze, portalu Onet oraz w aplikacjach zakupowych Listonic czy Goodie.

Do sprzedaży trafiły limitowane opakowania makaronu spaghetti oraz świderki z rysunkową grafiką. Ich projekt przygotowała agencja Well-Rounded Design. Autorką całej kampanii jest Agencja Nie do Ogarnięcia.

  • 2
Głos Dariusza Szpakowskiego w kampanii telewizyjnej „Lubella! Tak! Jak lubisz!”

Głos Dariusza Szpakowskiego w kampanii telewizyjnej „Lubella! Tak! Jak lubisz!”

Głos Dariusza Szpakowskiego w kampanii telewizyjnej „Lubella! Tak! Jak lubisz!”

3 października 2022

2 października 2022