1 1 0 0 0 24.10.2022Kampania Melatoniny pod hasłem „Do wyspanych świat należy”Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina. Kampania „Do wyspanych świat należy” ma odchodzić od stereotypowego dla kategorii preparatów nasennych dramatyzowania problemów z zasypianiem.
0 2 0 0 0 24.10.2022Rekordy Polski w mieszaniu fugi marki Atlas2 września 385 fachowców pracujących materiałami marki Atlas ustanowiło rekord Polski w największej liczbie osób mieszających fugę jednocześnie. Oprócz tego Dariusz Rychliński osiągnął rekordowy wynik w najszybszym wymieszaniu fugi. Aktywności odbyły się podczas Zjazdu Certyfikowanych Fachowców Atlas 2022.
4 4 0 0 0 24.10.2022„Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” – kampania i loteriaKampania „Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” to aktywacja konsumencka oparta na mechanizmie loterii. Akcję wspierają Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, których można zobaczyć w czterech spotach wideo o relacjach i nadawaniu chwilom dobrej energii. Materiały dostępne są na platformach VOD oraz na YouTube.
0 2 0 0 0 23.10.2022Burberry rozpoczyna współpracę z grą MinecraftLuksusowa marka Burberry ogłosiła współpracę z Minecraftem. Charakterystyczne kraty i trencze pojawią się w uniwersum gry, a motywy graficzne z Minecrafta – na ubraniach marki.
1 8 0 0 0 23.10.2022„Równie dobrze”. Kampania o równości w opiece rodzicielskiejCentrum Praw Kobiet w kampanii „Równie dobrze” prezentuje odwrócony świat, aby obnażyć absurd stereotypów na temat ról rodzicielskich. Opieką nad dziećmi mogą się przecież zajmować mama i tata – razem. Każde z równie dobrym skutkiem. Ułatwią to nowe przepisy dotyczące urlopów rodzicielskich. Mają one wejść w Polsce w życie na początku 2023 r. za sprawą Dyrektywy Work-Life Balance.
0 7 0 0 0 21.10.2022Jakie urządzenia elektroniczne cieszą się największą popularnością i w jakich grupach wiekowych? Raport DeloitteWskaźniki posiadania urządzeń takich jak laptopy, tablety czy smartfony utrzymują się w Polsce na zbliżonym poziomie do lat poprzednich. Mimo to ich popularność oraz przyzwyczajenia dotyczące częstego używania przekładają się na stałe zapotrzebowanie na nowe modele i usługi. Wskazuje na to raport „Deloitte Digital Consumer Trends 2022”.
2 4 0 0 0 21.10.2022Tran Möller’s zamiast nacierania śniegiem lub wypatrywania białych niedźwiedzi. KampaniaMöller’s (Orkla Care) to marka tranów dla najmłodszych. To także produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg oraz zdrowe serce dla dorosłych. Od września trwa jej kampania „Norweski sposób na zdrowie i wsparcie odporności”.
1 2 0 0 0 21.10.2022Bank Pocztowy promuje płatności kartą wirtualnąBank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza, promującą płatności kartą wirtualną. Działania pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowane są do klientów w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Prowadzone są głównie w social mediach, w serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Potrwają 6 tygodni.
0 1 0 0 0 21.10.2022Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badaniaMłodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.
0 7 0 0 0 21.10.2022Captain Morgan Escape Room – gra online z raperem B.R.O.W październiku marka rumu Captain Morgan (Diageo) udostępniła grę Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed trzydziestu lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.