Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
4.11.2022

Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną

Po dziesięciu latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną. Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, a kolor zmienia się na bardziej intensywny.

Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David. To autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz dziesiątek projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.

– Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk. Dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym
– mówi David Racchi.

Ponadstuosobowa, niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od szesnastu lat. W jej skład wchodzą 3 spółki: Walk Creative, Walk PR, Walk Events.

  • 1
Grupa Walk ma nową identyfikację wizualną

Grupa Walk ma nową identyfikację wizualną

4 listopada 2022

3 listopada 2022