Doświadczeni PR-owcy, trochę nudziarze, którzy wiedzą, co robić w czasie kryzysu, mają wzięcie. Potwierdza Szymon Sikorski

Agencyjki kreatywne, które twierdzą, że robią PR, a tak naprawdę robią lolcontent w social mediach czy prosty PR produktów, nie sprawdzają się w tych czasach.

Szymon Sikorski, CEO agencji public relations Publicon w obszernym wywiadzie mówi o zmianach w agencjach PR, wejściu na rynek marketingu sportowego i o tym, dlaczego warto być dziadersem

Szymon Sikorski

Prezes zarządu i strateg w Publiconie. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. ABSL, ARAW, WKS Śląsk Wrocław. Pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day oraz Zawartości. Były juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Wykładowca na UWr, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych. Interesują go nowe media – w szczególności e-commerce i social media. Pożeracz książek. Amator biegania i polskiego hip-hopu.

Doświadczeni PR-owcy, trochę nudziarze, którzy wiedzą, co robić w czasie kryzysu, mają wzięcie. Potwierdza Szymon Sikorski
Jakub MüllerJakub Müller

W grudniu zeszłego roku przysłałeś mi swoją prognozę trendów w komunikacji marketingowej na 2022 rok. Pisałeś, że rok będzie trudny politycznie i ekonomicznie, więc PR-owcy z doświadczeniem w kryzysach w sektorze publicznym będą mieli pełne ręce roboty. Mijający rok jest taki, że tamta prognoza była chyba zbyt optymistyczna?

Szymon SikorskiSzymon Sikorski

Nie dało się przewidzieć wojny. Może się i dało, ale nikt w to nie wierzył. Nikt nie przewidział tak galopującej inflacji i co za tym idzie – wzrostu płacy minimalnej. Ale co do koniunktury w branży PR się nie pomyliłem.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja