Jakub Müller
W grudniu zeszłego roku przysłałeś mi swoją prognozę trendów w komunikacji marketingowej na 2022 rok. Pisałeś, że rok będzie trudny politycznie i ekonomicznie, więc PR-owcy z doświadczeniem w kryzysach w sektorze publicznym będą mieli pełne ręce roboty. Mijający rok jest taki, że tamta prognoza była chyba zbyt optymistyczna?
Szymon Sikorski
Nie dało się przewidzieć wojny. Może się i dało, ale nikt w to nie wierzył. Nikt nie przewidział tak galopującej inflacji i co za tym idzie – wzrostu płacy minimalnej. Ale co do koniunktury w branży PR się nie pomyliłem.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.