Żabka będzie sprzedawała kawę w abonamencie. Kawonament
  • 0
  • 1
1.11.2022

Żabka będzie sprzedawała kawę w abonamencie. Kawonament

Sieć handlowa Żabka rozpoczęła sprzedaż kawy w modelu subskrypcyjnym. Usługa Kawonament pozwala w cenie 49 zł przez 30 dni odebrać jedną kawę dowolnej wielkości dziennie.

Informacje o nowej usłudze Kawonament pojawiły się w aplikacji mobilnej sieci. Cena jednej kawy dziennie w tym modelu wyniesie 1,61 zł. Obecnie espresso w Żabce kosztuje 3,99 zł. Płatność odbywa się w systemie Żabka Pay lub kartą płatniczą podłączoną do aplikacji Żappka.

Niska cena wskazuje, że usługa będzie elementem podnoszenia lojalności klientów. Firma sprzeda kawę w niskiej cenie, żeby przyciągnąć konsumenta do sklepu i sprzedać mu inne produkty z wyższą marżą.

Niedawno Żabka zmieniła pozycjonowanie swojej marki. Hasło „Uwolnij swój czas” zajęło miejsce dotychczasowego hasła „Mały wielki sklep”. Ma to pokazywać, że produkty i usługi Żabki uwalniają czas poprzez upraszczanie różnych aspektów codzienności.

  • 1
Żabka oferuje Kawonament

Żabka oferuje Kawonament

31 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.10.2022 Artykuł Partnera

50 style poszerza asortyment o markę Fila oraz Champion

Koncept 50 style istnieje na polskim rynku od blisko 30 lat. Jest wyłącznym dystrybutorem brandów Umbro czy Lotto, a także producentem marek własnych – takich, jak Feewear lub UP8. Z roku na rok stale poszerza swoją działalność, funkcjonując obecnie także w Czechach, Słowacji, Litwie i Rumunii. W tym roku można zobaczyć nie tylko odświeżoną strategię multibrandu, ale także znaczne powiększenie asortymentu o produkty Fila oraz Champion.

30 października 2022