Kampania makaronu Lubella
  • 1
  • 1
4.11.2022

Kampania makaronu Lubella

Rusza kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Marka będzie widoczna m.in. w formie lokowania produktu w telewizji. Działania promocyjne wspierają również influencerzy.

Marka przypomina, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Spoty kampanii, w tym hit „Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina, ponownie pojawią się na YouTube. Reklama będzie emitowana w telewizji i VOD od połowy listopada. Makaron w ramach product placement pojawi się też w jesiennych odcinkach telewizyjnych programów: „Rolnik szuka żony” i „Rolnicy z Podlasia”.

Kampanię wspierają influencerzy. Ich kulinarne popisy można obserwować na Instagramie i YouTube. Marka będzie widoczna także w tradycyjnej prasie.

Wszystkie działania potrwają do 18 grudnia. Współpracę z influencerami zrealizowała DDOB, pozostałe działania agencja Brainbox. Media kupił Starcom.

  • 1
Kampania makaronu Lubella

Kampania makaronu Lubella

4 listopada 2022